Kristillinen pop punk kajahtaa kirkossa

Huhtikuun 23. päivä tuo Karkkilan kirkkoon nuorekkaan konsertin.

Park  7 on vuonna 2008 perustettu kristillinen pop punk –bändi. Bändi on historiansa aikana julkaissut useita levyjä sekä tehnyt soittajien nuoresta iästä huolimatta jo hurjan määrän keikkoja. Keikkamäärät ovat kasvaneet vuosi vuodelta; 2015 keikkoja kertyi 35.

Ennen levytyssopimusta bändi julkaisi kaksi omakustanteista EP:tä, Pimeydestä valoon (2009) sekä Elämä jatkuu kuin viimeistä päivää (2010). Vuonna 2013 Park 7 ja Aikamedia Oy allekirjoittivat levytyssopimuksen ja bändin debyyttialbumi Tässä ei oo kaikki! julkaistiin alkukeväästä 2014. Levy sai kerrassaan mainion vastaanoton, YleX soitti sitä Uuden Musiikin illassa ja RadioDei valitsi albumin viikon levyksi (vk 20/2014). Albumi sisältää yhdeksän kappaletta ja niistä neljään, (Aamu, Koukussa, Tyhjiä katuja, Tervetuloa) on tehty musiikkivideot. Ne ovat keränneet YouTubessa yhteensä kymmeniätuhansia katselukertoja.

(Lähde: www.park7.fi)