Rippikoulu

Rippikoulun voi käydä leirimuotoisena kesällä tai päivärippikouluna hiihtolomalla. Karkkilassa rippileirit järjestetään kesällä Leirirannassa.

Vuonna 2024 järjestetään seuraavat rippikoulut:

Kaupunkirippikoulu on ilmainen. Leiri maksaa 70 euroa. Maksu kattaa leiriläisen ruoat, majoituksen sekä opetusvälineet. Tarpeen vaatiessa huoltaja voi anoa maksuvapautusta osoittamalla vapaamuotoisen kirjallisen hakemuksen talouspäällikkö Marja Lähdekorvelle perjantaihin 30.4.2023 mennessä.

Jos käyt rippikoulun muualla, mutta sinun tulee suorittaa seurakuntaantutustumisjakso omassa kotiseurakunnassasi, niin ilmoittauduthan linkin kautta ryhmään "Rippikoulu muualla".

Rippikoulun voi kokea vain kerran elämässään. Se on ainutlaatuinen tilaisuus pohtia omaa elämänkatsomusta - suhdetta itseensä, muihin ihmisiin ja Jumalaan.
Riparilla opitaan kristillisestä uskosta. Se on evankelisluterilaisen kirkon kasteopetusta.

Tutustu Karkkilan seurakunnan rippikoulutyön paikallissuunnitelmaan!

I seurakuntapastori

Olen nuorisopastori, otathan minuun yhteyttä rippikouluun liittyvissä asioissa.