Isoskoulutus

Karkkilan seurakunnassa on mahdollista osallistua isoskoulutukseen kolmena vuonna. Ensimmäisen vuoden koulutus koostuu yhdestä viikonloppuleiristä ja kuukausittaisista kokoontumisista. Lisäksi pääsee toteuttamaan tapahtumia. Toisena ja kolmantena vuonna koulutus koostuu ryhmän kesken sovituista tapahtumista sekä rovastikunnallisesta leiristä.

Isoskoulutuksessa eli iskossa nuori oppii tuntemaan itseään ja omia vahvuuksiaan sekä oppii lisää kristillisestä uskosta. Tärkeässä roolissa on myös isosen käytännön taitojen opetteleminen, kuten ryhmänohjaamisen perusteet sekä hartauksien ja erilaisten yhteisten ohjelmien järjestäminen. Iskossa oppii monenlaisia hyödyllisiä taitoja ja rohkeutta heittäytyä erilaisiin tilanteisiin. Jokainen on hyvä isonen, joten lähde mukaan!

Isoskoulutus on ensimmäisen vuoden isoskoulutettavilla Pappilan navetalla lauantaisin klo 13-15.

Syksyn 23 kerrat:

2.9., 14.10., 4.11. ja 2.12.

Kevään 24 kerrat:

13.1., 3.2., 2.3., 6.4. ja 4.5

Isosten korkeanpaikanleiri 24.-26.5.2024 Isosleiri Leirirannassa

Krusifiksi kämmenellä

I seurakuntapastori

Olen nuorisopastori, otathan minuun yhteyttä rippikouluun liittyvissä asioissa.