Kaupunkirippikoulu

Opetusviikko talvilomalla Pappilan navetalla su-pe 18.–23.2.klo 9–15.

Konfirmaatioharjoitus pe 7.6. klo 13 ja konfirmaatio su 9.6. klo 10.

Työntekijät: Saara Laakkonen

Rippikoulukortin merkinnät

Rippikoulupyhä lauantaina 20.1. klo 18 kirkossa. Kaikille yhteinen rippikoulun aloitusjumalanpalvelus.

Jumalanpalvelus sunnuntaisin klo 10 kirkossa. Voit valita itsellesi sopivan ajankohdan.

Diakoniapäivä lauantaina 16.3.

Ronttiklubi eli nuorten konsertti lauantaina 6.4. kirkossa.

Ryhmän oma tapaaminen Kaupunkiriparin oma tapaaminen 16.5. klo 18 Pappilan Navetalla.

Nuortenilta. Käy haluamanasi torstaina nuortenillassa, illat ovat joka torstai klo 18 Pappilan Navetalla.

Vapaavalintainen seurakunnan tilaisuus. Mikä tahansa seurakunnassa tapahtuva tilaisuus käy tähän, myös häät, ristiäiset, kauneimmat joululaulut yms.

”Tee hyvä teko” –merkintä. Siinä saat käyttää mielikuvitustasi! Tee jollekin toiselle päivän hyvä työ. Kirjaa korttiin ylös, mitä teit. Pyydä merkintä siltä, joka palveluksen otti vastaan.

Kuuden nuoren kädet liittyvät yhteen.

I seurakuntapastori

Olen nuorisopastori, otathan minuun yhteyttä rippikouluun liittyvissä asioissa.