Siunaus-, kaste- ja vihkimisajat

Hautaan siunaaminen

Lauantait on pääsääntöisesti varattu hautaan siunaamisille. Siunausaikoja on kaksi: klo 10 ja klo 12.30. Lauantaina on mahdollisuus myös kolmannelle toimitusajalle, joka on klo 15. Myös perjantai-iltapäivässä on toimitusaika hautaan siunaamiselle. Kirkon vieressä sijaitseva tori on perjantai-iltapäivisin vilkas, josta syystä siunaustilaisuutta ei suositella pidettäväksi kirkossa perjantaisin ennen klo 14.

Avioliittoon vihkiminen

Karkkilan kirkossa avioliittoon vihkimiset on keskitetty lauantai-iltapäivään. Vihkimisajat ovat klo 14, 15 ja 16.

Kaste

Kasteet sijoittuvat yleensä sunnuntaihin. Ensimmäinen kasteaika kirkossa on klo 12.30. Muut kasteajat kirkossa ovat klo 13.30 ja klo 14.30.

Kotikasteessa aikataulu on joustavampi, ja ajankohta voidaan sopia erikseen kastavan papin kanssa.

Kaikkiin toimituksiin voi sopia ajan ottamalla yhteyden kirkkoherranvirastoon.

Lisätietoja kasteesta, häistä ja hautaan siunaamisesta Suomen evankelis-luterilaisen kirkon sivuilta: perhejuhlat